در این مقاله وب سیتی می خواهیم متدولوژی سئو و طراحی سایت را مورد تحلیل قرار دهیم اما چرا متدولوژی سئو و طراحی سایت مهم است؟ استفاده از وب با فراز و نشیب فراوان نسبت به روزهای اولیه اینترنت افزایش یافته است.
گوشی ها و دستگاها گمشده ای است که منجر به رونق بخشیدن کسب و کار شما در بازاریابی اینترنتی می شود یا به معنی ساده تر جای خالی طراحی سایت برای تبلت ها و موبایل ها خالی است اما این بخشی از متدولوژی سئو طراحی سایت است قبلا پستی با عنوان سئو سایت واکنش گرا در همین راستا در وب سیتی منتشر کردیم.
بهترین راه این است که طراحی وب سایت شامل سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) باشد.
ساختاری از روش های اصلولی است که در هر وضعیت مشخص باید به یک روش خاص مناسب نسبت به آن وضعیت موجود تبدیل شود. طراحی سایت برای انواع موبایل؟ طراحی سایت برای انواع تبلت ها؟ طراحی سایت برای مانیتورهای نوین و قدیمی؟ طراحی سایت برای خزنده های گوگل؟
متدولوژی سئو طراحی سایت
قبل از اینکه طراحی سایت را آغاز کنید، شما باید تصمیم بگیرید چه می خواهید؟ شما باید استراتژی بازاریابی خود را در اینترنت مشخص کنید از هدف قرار دادن موضوعات غیر مرتبط بپرهیزید و دامنه سئو سایت را محدود کنید.
رقیب های شما میلیونی هستند؟ کلمات کلیدی هدف شما دست یافتنی نیستند؟ عبارات کلمات کلیدی را افزایش دهید و هنگامی که سایت در کلمه کلیدی اضافه شده در گوگل ثبت شد به کلمات کلیدی هدق حمله کنید؟
در آغوش تلفن های همراه و تبلت باشید و زمان لود سایت در تلفن های همراه نباید بیشتر از 5 ثانیه باشد و اطمینان حاصل کنید فونت ها به خوبی در تبلت ها و تلفن های همراه به نمایش در می آید.
کلمات کلیدی هستند و هرگزنخواهند مرد، اما استفاده از آنها روز به روز هوشمندانه تر خواهد شد. استفاده از شبکه های اجتماعی مخصوصا گوگل پلاس را افزایش دهید.
برای گرفتن بک لینک دو مورد را در الویت قرار دهید تا افزایش رتبه و سئو سایت به شما کمک کند الویت اول با مرتبط بودن سایتی است که قصد بک لینک گرفتن از آن را دارید و مورد بعدی کیفیت لینک ها بسیار اهمیت دارند و در آخر با کلمات کلیدی سایت بک لینک بگیرید.