متدولوژی سئو و طراحی سایت

متدولوژی سئو و طراحی سایت

در این مقاله وب سیتی می خواهیم متدولوژی سئو و طراحی سایت را مورد تحلیل قرار دهیم اما چرا متدولوژی سئو و طراحی سایت مهم است؟ استفاده از وب با فراز و نشیب فراوان نسبت به روزهای اولیه اینترنت افزایش یافته است.

گوشی ها و دستگاها گمشده ای است که منجر به رونق بخشیدن کسب و کار شما در بازاریابی اینترنتی می شود یا به معنی ساده تر جای خالی طراحی سایت برای تبلت ها و موبایل ها خالی است اما این بخشی از متدولوژی سئو طراحی سایت است قبلا پستی با عنوان سئو سایت واکنش گرا در همین راستا در وب سیتی منتشر کردیم.

بهترین راه این است که طراحی وب سایت شامل سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) باشد.

متدولوژی چیست؟

ساختاری از روش های اصلولی است که در هر وضعیت مشخص باید به یک روش خاص مناسب نسبت به آن وضعیت موجود تبدیل شود. طراحی سایت برای انواع موبایل؟ طراحی سایت برای انواع تبلت ها؟ طراحی سایت برای مانیتورهای نوین و قدیمی؟ طراحی سایت برای خزنده های گوگل؟

متدولوژی سئو طراحی سایت

سئو / برنامه ریزی طراحی سایت

قبل از اینکه طراحی سایت را آغاز کنید، شما باید تصمیم بگیرید چه می خواهید؟ شما باید استراتژی بازاریابی خود را در اینترنت مشخص کنید از هدف قرار دادن موضوعات غیر مرتبط بپرهیزید و دامنه سئو سایت را محدود کنید.

سایت / ارزیابی و تحلیل سایت

رقیب های شما میلیونی هستند؟ کلمات کلیدی هدف شما دست یافتنی نیستند؟ عبارات کلمات کلیدی را افزایش دهید و هنگامی که سایت در کلمه کلیدی اضافه شده در گوگل ثبت شد به کلمات کلیدی هدق حمله کنید؟

طراحی وب سایت بهترین روش ها

در آغوش تلفن های همراه و تبلت باشید و زمان لود سایت در تلفن های همراه نباید بیشتر از 5 ثانیه باشد و اطمینان حاصل کنید فونت ها به خوبی در تبلت ها و تلفن های همراه به نمایش در می آید.

سئو بهترین روش ها

کلمات کلیدی هستند و هرگزنخواهند مرد، اما استفاده از آنها روز به روز  هوشمندانه تر خواهد شد. استفاده از شبکه های اجتماعی مخصوصا گوگل پلاس را افزایش دهید.

برای گرفتن بک لینک دو مورد را در الویت قرار دهید تا افزایش رتبه و سئو سایت به شما کمک کند الویت اول با مرتبط بودن سایتی است که قصد بک لینک گرفتن از آن را دارید و مورد بعدی کیفیت لینک ها بسیار اهمیت دارند و در آخر با کلمات کلیدی سایت بک لینک بگیرید.

چگونه سئو سایت را شروع کنیم؟


چگونه سئو سایت را شروع کنیم؟


سئو و بهینه سازی سایت مطلقا خارج از هیچ رازی نیست در این مقاله نکات کلیدیی را برای سئو سایت بیان می کنیم و اصلا چگونه باید سئو سایت را شروع کنیم؟ سئو به شما این شانس را می دهد که در صفحه اول موتورهای جستجو به ترافیک بیشتر برسید اما در نهایت باید توجه کنید که هیچ چیزی برای سئو سایت ارائه محتوای با کیفیت و با ارزش نیست.

چگونه سئو سایت را شروع کنیم؟

 

استراتژی سئو SEO که هر شخصی باید استفاده کند:

1. با استفاده از ابزار رایگان کلمات کلیدی گوگل حداقل 500 کلمه کلیدی مرتبط به سایت را پیدا کنید.

2 انتخاب یک کلمه کلیدی طولانی در حالی که حاوی کلمه کلیدی اصلی باشد(3 تا کلمه یا بیشتر) و سئو و بهینه سازی را با این کلمه کلیدی آغاز کنید.

3. یافتن حداقل 10 کلمات کلیدی مرتبط و بلند نیز ایده آل تر خواهد بود در حالی که به این نکته اهمیت دهید که کلمات کلیدی انتخابی شما باید محبوب باشد.

4. سعی کنید نام دامنه با کلمه کلیدی اصلی شما مطابقت داشته باشد.. اولویت برای دامنه ای باید باشد com. است و حداقل دامین را به صورت دوساله تمدید و یا ثبت نام کنید.

5. اگر از قالب وردپرس استفاده می کنید و یا به طراحی قالب وردپرس می پردازید حداقل از پنج کلمات کلیدی مرتبط برای درج نوشته استفاده کنید.

6. ایجاد حداقل 10 پست که شامل  کلمات کلیدی مرتبط ساخته شده شما باشد.

7. استفاده از کلمات کلیدی در H1 و H2 برای عنوان سایت و پست های سایت

8. شامل کلمه کلیدی اولیه خود را حداقل یک بار در هر صفحه

9. کلمه کلیدی اولیه خود را حداقل یک بار در هر صفحه تکرار کنید.

10.حالا به اشتراک مطالب در شبکه های اجتماعی برای افزایش سئو و ترافیک بپردازید.

از اینکه در این مقاله با وب سیتی بودید سپاسگذاریم منتظر مقاله های بیشتر در زمینه سئو و طراحی سایت از وب سیتی باشید.

طراحی سایت بر پایه سئو

طراحی سایت بر پایه سئو


طراحی سایت بر پایه سئو نگاه و دید کلی سایت های بزرگ است اگر ساختار چند سایت معروف خارجی را بررسی کنید حتما متوجه خواهید شد که طراحی سایت بر پایه سئو بوده است.طراحی سایت و سئو مسئله ای است که کمتر در سایت های ایرانی رعابت می شود از این رو در وب سیتی می خواهیم طراحی سایت را بر پایه سئو تحلیل و بررسی کنیم.

طراحی سایت بر پایه سئو

با استفاده ترکیبی از webfonts ، HTML و CSS و به حداقل رساندن تصاویر علاوه بر زیبایی به سئو خوبی دست یافته ایم

اشتباه رایجی که برای سئو سایت خطرناک است و یک نوع اسپم به شمار می رورد استفاده بیش از یک بار از تگh1 در صفحه اصلی سایت است سعی کنید شعار اصلی سایت را در تگ h1تنها یک بار در صفحه اصلی قرار دهید.

عامل دیگری که این روزها به معیار های سئو اضافه شده طراحی سایت واکنش گرا است این در حالی است که در سال 2015 رسما تمامی سایت ها باید بر روی انواع دستگاه ها ماننده تبلت و تلفن های همراه قابل مشاهده باشد.

  • سئو
  • طراحی قالب وردپرس
  • سئو سایت
  • طراحی سایت
  • طراحی وب سایت