WWW در مقابل غیر WWW – کدام برای سئو وردپرس بهتر است؟

شاید سوال بسیاری از کاربران این باشد که چه تفاوتی بین  www و نداشتن www در آغاز سایت ها است؟ چرا اکثر سایت ها از www استفاده نمیکنند؟ کاربران بیشتر میخواهند تاثیر www بر سئو را بدانند.

اکثر کاربران میخواهند بدانند که چرا باید سایت خود را به دامنه بدون www تغییر دهند؟

در این مقاله ما کمک خواهیم کرد که شما تفاوت بین این دو موضوع را بدانید و انتظار ما اینست که شما سایت های بدون www را انتخاب کرده و تاثیر آن بر سئو و بهینه سازی سایت را درک کنید.

قبل از شروع کار باید متذکر شویم که این یک میل و ترجیح شخصی است و برای کاربر اجباری در انتخاب آدرس های بدون www نیست.

تفاوت های فنی بین این دو امر وجود دارد که در ادامه به مهم ترین تفاوت ها و دلایل آن ها اشاره خواهیم کرد.

مزایای سئو با  www یا بدون www !

در حقیقت مزایای یکی برتر از دیگری است حتی گوگل نیز این امکان را به خود شما واگذار کرده و انتخاب به خودتان بستگی دارد آنچه که مهم است اینست که وب سایت شما با کدام سازگارتر است.

به عبارت دیگر به خودتان بستگی دارد که آدرس سایت خود را با www یا بدون www ثبت کنید.

شما میتوانید اولویت خود را به گوگل اختصاص دهید و بگذارید گوگل تصمیم بگیرد. همه کاری که شما باید انجام دهید این است که وب سایت خود را ابتدا در ابزار وب مستر گوگل ثبت کنید. اگر شما وب سایت خود را به ابزار وب مستر گوگل بسپارید گوگل راهنمای کامل از جمله چگونه کار با ابزار وبمستر گوگل و چگونگی ثبت سایت وردپرسی خود در ابزار گوگل را به شما آموزش خواهد داد.

اگر تصمیم بر این گرفتید که سایت خود را بدون www ثبت کنید پس از ابزار وبمستر گوگل روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید که در سمت راست بالای صفحه قرار گرفته و تنظیمات سایت را انتخاب کنید.

 

طراحی سایت,سئو,طراحی قالب وردپرس

 

سپس به سادگی دامنه ترجیح داده شده را انتخاب کنید.

 

طراحی سایت,سئو,طراحی قالب وردپرس

 

روش دیگری هم وجود دارد اگر شما از افزونه WordPress SEO by Yoast استفاده میکنید این افزونه به طور خودکار آدرس متعارف در هدر سایت شما را بدون www ثبت میکند که این یکی از اولویت های گوگل به شمار میرود و این تمام کاری است که شما میتوانید انجام دهید.

تفاوت فنی بین دامنه های www و دامنه های غیر www

هنگامی که شما سایت خود را اضافه کردید میتوانید آن را با نام  دامین خود مطابقت دهید. استفاده از آدرس های بدون www شما را در استفاده از دامنه های فرعی متعدد کمک خواهد کرد و شما را در محدود کردن کوکی ها یاری خواهد کرد.

برای توضیح کامل و فنی جزئیات از زبان گوگل به این صفحه مراجعه کنید !

امیدواریم این مقاله  سئو وردپرس شما را در مزیت استفاده و عدم ایجاد سردرگمی هایی بین انتخاب www  ها کمک کرده باشد و تاثیرات آن را بر سئو متوجه شده باشید.