رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاژ آگهی یا به صورت عامیانه ریپورتاژ آگهی به معنی دقیق گزارش و محتوایی تبلیغاتی است. بنابرین ، رپورتاژ آگهی و خبر تبلیغاتی از برند و کسب و کار سایت شما در قالب یک پست در سایت میزبان آگهی, جهت برندینگ و بدست آوردن قدرت بیشتر نزد موتورهای جستجو منتشر می شود. قرار نیست رپورتاژ آگهی به سرعت شگفتی ساز سایت شما باشد اما اثر پروانه ای رپورتاژ با ذخیره زمان معجزه خواهد کرد. رپورتاژ آگهی یک مقاله خبری و تبلیغاتی است رپورتاژ آگهی مدلی تبلیغاتی نوین است که باعث برند سازی هدفمند و کسب اعتبار وب سایت می شود.
رپرتاژ آگهی یا دقیقتر رپورتاژ آگهی به انگلیسی به معنی Advertorial است. برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ بود که در مجلات به کار گرفته شد اما در سال ۱۹۹۷ به عنوان محتوایی جهانی (تبلیغات) تغیر شکل داد تا مخاطبان درک کنند این نوع نگارش فقط محتوایی تبلیغاتی دارد. اما داستان رپورتاژ تبلیغاتی در اینجا تمام نشد و به مدلی از تبلیغات تلویزیونی و سپس در وب سایت های دنیا نیز به عنوان جدیدترین مدل تبلیغاتی متداول شناخته شد.
1_خرید پکیج رپورتاژ آگهی هوشمندانه است؟!
خیر متن تکراری و زمان نامناسب درج رپورتاژ و بی اعتبار بودن سایت ها یا اعتبار کم پکیج ها وقت شما را هدر می دهد.
فراموش نکنید رپورتاژ آگهی در یک ساعت معتبر از خرید چندین پکیج رپورتاژ آگهی انتقال ارزش بیشتری دارد.
2_مفید و مختصر بنویسید کوتاهی و زیادی کلمات در رپورتاژ شانس دیده شدن را کمتر می کند.
3_برای بررسی قدرت دامنه "Page Authority" و کیفیت صفحات سایت "Domain Authority" و spam score و لینک اکیوتی Equity Link از سایت moz com استفاده کنید.
4_با توجه به تجربه های زیاد سئو و بهینه سازی سایت الکسا معیار مناسبیبرای تشخیص خرید رپورتاژ آگهی نیست.
5_لینک های رپورتاژ حتما فالو باشد.
6_لینک های امگا ترکیبی از فالو و نوفالو باشد بهتر است ( لینکی که به صفحه رپورتاژ آگهی شما داده می شود )
7_فواصل زمانی پیشنهای برای چندین رپورتاژ بین 5 روز تا یک هفته پیشنهاد می شود.
8_ Equity Link-Page Authority-Domain Authority-Equity Link-spam score و زمان اصلی ترین موارد بازدهی خرید رپورتاژ روی کاغذ است.
9_برای نتیجه گرفتن از رپورتاژ بهتر است در کلمه کلیدی که قصد خرید رپورتاژ را برای ان دارید در مقاله نویسی,تولید محتوا و در سوشیال ها اکتیو و فعال باشید. خرید رپورتاژ آگهی
10_تمامی معیار ها و نکات بر اساس تجربه و آخرین الگوریتم های گوگل بیان شده است با این حال فراموش نکنید که معیار های سئو همیشه نسبی هستند و هیچ چیز در دنیا مطلق نیست.رپورتاژ آگهی
عکس پروفایل نشانه شخصیت شماست,روانشناسی عکس پروفایل عاشقانه,بدون عکس پروفایل,شخصیت شناسی از روی ژست عکس,عکس پروفایل رشته روانشناسی,پروفایل سفید خالی
شخصیت شناسی پروفایل عکس چیست
تصاویر با ما حرف میزنند. کافی است به آنها با دقت نگاه کنیم تا به رمز و رازشان پی ببریم. با کمی دقت میفهمید که در شبکههای مجازی برای پی بردن به اسرار درونی افراد سرنخهایی وجود دارد. یکی از این سرنخها عکس پروفایل در شبکههای اجتماعی است. تصاویری که یک فرد خودش را با آنها به دوستان مجازیاش معرفی میکند از واقعیت درونی او خبر میدهد. دکتر پرویز رزاقی، روانشناس و استاد دانشگاه به شما میگوید چه رازی پشت تصاویر شخصی افراد نهفته و چطور میتوانید به ابعاد شخصیتی دوستان مجازیتان پی ببرید.
خجالتیها کمتر عکس میگذارند
شاید افراد کمرو و خجالتی این ویژگیشان را در شبکههای اجتماعی هم بروز میدهند. این افراد معمولا از عکس پروفایل واقعی خودشان کمتر استفاده میکنند یا تصاویرشان کاملا واضح نیست. علاوه بر این ممکن است ترجیح دهند به جای عکس پروفایل واقعی خودشان تصاویری از زیباییهای طبیعی را داشته باشند. کمروها عکسهای سنتی را هم میپسندند و دوست ندارند در فضای مجازی جلب توجه کنند.
تنوعطلبها راضی نمیشوند
حتما دیدهاید که بعضی از افراد در شبکههای اجتماعی مرتب عکس پروفایل شان را تغییر میدهند و هر روز با عکس پروفایل تازهای ظاهر میشوند. شاید یکی از دلایل این موضوع به تنوعطلبی فرد مربوط شود. تنوعطلبها خیلی زود از یکنواختی خسته میشوند و دلشان میخواهد تصاویرشان را در قالبهای مختلف به دوستانشان نشان دهند. شاید هم عکس پروفایل برایشان رضایتبخش نیست و میخواهند با تعویض مدام عکس پروفایل به رضایت برسند.